niedziela, 13 października 2013

Violetta gurą część 1

Wypowieć violetty : hej moji fani czy mam dla was tylko plotki? Jasne że nie więc czytajcie dalej. Zacznijmy od 1 odcinka 2 sezonu  nie moge sie doczekać
: brrrrrrrrrrrrr 
-hej leon!!!!
-woła andres
-andres czego
-dziś jest impreza  w studiu idziesz?
-nie nie mogę
-chodzi o violettę???
-tęsknię za nią



-viola!!!!!!!
-fran!!!!!!!
-choć!
-i poszły . Fran przez przypadek wźęła waliskę diego gdy doszły do studio fran otwiera waliskę i mówi
-hej violu to nie moja waliska
-a gdy diego doszedł do domu mówi 
-co kogo te ubrania???
-zobaczył zaproszenie na imprezę w studiu i postanowił na nią iść
 Impreza trwa violi spadł pantofelek diego złapał za 1 połowe a leon za 2 leon mówi
-póść to
-a co twój rozmiar??!!!!!

Ok to koniec na opowiadania a teraz kilka ploteczek

Wiecie że w 2 sezonie będą nowi bochaterzy np. Diego albo Lara lub  Marco ale zaraz pogadamy o nich teraz qwiz


Którą z tych piosenek napisała violetta???

A. Voy por ty
B. Veo veo
C. En mi mundo




Odp. En mi mundo



Sama nie wiem czy w 2 sezonie ludmiła będzie lepsza czy wredniejsza

To pa widzimy się w części 2

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz